CONSYS
"ERP,CRM,CONTABILITATE,GESTIUNE,PRODUCTIE PUBLICITARA,SALARII,EDITURI,TIPARITURI"     
Pagina Principala Profilul Companiei Produse Noutati Contact
« ERP - Manager XXI
« CRM - Productie publicitara
« Portofoliu
« Preturi
CONSYS


Sfintii Voievozi, nr.48-50
Et. 3. Ap. 13, Sector 1
Bucuresti

Telefon: 0311 006 064
Mobil 1 : 0744 315 175
Mobil 2 : 0744 558 365
Email: office@consys.ro

ERP - Manager XXI

CONSYS va prezinta sistemul de prelucrare a datelor în management - Manager XXI, un produs performant si fiabil, realizat cu tehnologii moderne si care acopera domeniile: financiar-contabil, gestiune, personal-salarizare, contractare, înregistrat la ORDA cu Nr. 0485 din 11.01.2002. Caracteristici:

1. Windows (9x, ME, NT, 2000, XP)
2. Monopost / Retea
3. Baza de date MS SQL -> sistem client-server
4. Modular, salvare/restaurare centralizate
5. Numar nelimitat de societati, exercitii financiare si gestiuni
6. Actualizare si suport on-line

-Sistemul contine urmatoarele module, care se pot folosi independent sau împreuna:

CONTABILITATE - independent sau împreuna cu toate celelalte module;
GESTIUNE - independent sau împreuna cu modulul de CONTABILITATE;
SALARII - independent sau împreuna cu modulul de CONTABILITATE;

Pricipalul avantaj al sistemului informatic este solutia tehnologica adoptata, care folosind varianta MSDE a MS SQL 7.0 ofera un motor de baze de date performant si fiabil, cu interogari client-server rapide inclus în pretul aplicatiei.

Programele au o interfata intuitiva asemanatoare cu Windows Explorer si respecta standardele si interfata vizuala cu utilizatorul din sistemele de operare Windows.
Pentru utilizatorii obisnuiti cu interfata sistemului MS-DOS (în aplicatii gen FOX PRO) sunt oferite taste functionale si lucrul specific cu tastatura (sageti, enter, tab, etc…), astfel încât impactul cu interfata Windows sa fie cât mai mic.

- Manager XXI - CONTABILITATE

Caracteristici:
- Contare automata/manuala cu posibilitatea crearii de modele de formule contabile;
- Plan de conturi pentru: partida dubla, partida dubla simplificata, persoane juridice fara scop lucrativ;
- Introducere unica a documentelor primare;
- Sesizarea automata a neîncadrarii în limitele plafonului de casa;
- Solduri la implementare, automatizarea soldurilor de început de an;
- Generare automata a notelor contabile de salarii, de descarcare gestiune, de amortizari;
- Inchidere automata a lunii si a deconturilor de TVA;
- Calcul automat în sens direct/invers al valorilor la introducerea facturilor / avizelor / bonurilor fiscale.

Dupa introducerea documentelor si eventuala modificare a contarii lor se pot lista situatiile:
- Balante de verificare sintetice (inclusiv cu desfasurare de analitice), balante de cont sintetic si balante pe activitati / puncte de lucru / subunitati;
- Registrul jurnal, registrul jurnal de încasari si plati, registre de casa / banca;
- Fise de cont (inclusiv cantitativ-valorice), jurnal de vânzari, jurnal de cumparari (marfa, diverse, total);
- Situatii ale creantelor si datoriilor, situatii compensari;
- Note contabile, jurnal de note contabile;
- Situatii complete privind decontarile cu clientii / furnizorii, scadentar de plati, limite de de creditare clienti;
- Borderou de documente (cu sau fara contarile lor);
- Raport de documente nepreluate din gestiune.


Toate rapoartele se editeaza pe ecran / la imprimanta, într-o perioada specificata prin: zi,luna,an. Modulul de CONTABILITATE este realizat dupa cerintele pietei românesti si este accesibil si contabililor sau operatorilor începatori, având un mod de lucru operativ, simplu si prietenos.


Manager XXI - GESTIUNE COMERCIALA

Caracteristici:
- Structura ierarhica, pe trei niveluri, a articolelor în stoc - multigestiune;
- Pret mediu ponderat în stoc si preturi de vânzare pe maximum zece grupe tarifare sau specifice fiecarui client, în functie de comisioane;
- Evidenta stocurilor (marfa primita/livrata) de la /la terti, stocuri interne;
- Impartirea clientilor pe clase, dupa anumite criterii;
- Rabat pe doua niveluri: de articol (rând de document) si de client (document); - Introducere unica a documentelor primare, generare automata a documentelor de intrare (de ex.:Factura/Aviz ' NIR) si iesire (de ex.:DL ' Aviz/Factura);
- Stocuri initiale la implementare, automatizarea stocurilor de început de an;
- Generare automata a notelor contabile de gestiune cu analitice la nivelul de detaliere dorit (gestiune, grupa, subgrupa, articol);
- Functie de facturare: imprimare avize/facturi pe tipizate generale sau speciale;
- Functie de ajustare a stocului în urma inventarului;
- Functie de OFERTARE: oferte de lucru(cele mai recente articole), oferte cu întreg stocul, propunere de livrare pe clase de clienti si/sau necesarul cantitativ de oferit;
- Functie de trimitere prin POSTA: borderou colete, aviz de expeditie, etichete colete, mandat postal;
- Editare bonuri fiscale pe casa de marcat, cu inregistrarea automata in gestiune a vanzarilor;
- Export in EXCEL a unor situatii (stocuri, etc...);
Se pot vizualiza sau lista situatiile:
- Rapoarte de stoc: stoc curent, fisa magazie, miscare stocuri, comparativ cu inventarul, preturi de vânzare, derularea documentelor unui articol de stoc, distributie articole din gestiuni en-gros în gestiuni en-detail, preturi de vânzare;
- Rapoarte documente: situatii pe tipuri de documente(sintetice pe nivel ierarhic, detaliate la nivel de articol, centralizatoare, etc...);
- Rapoarte clienti/furnizori: marfa facturata/încasata/livrata, articole de facturat, solduri la clienti/furnizori, etc…
- Raport de documente >nepreluate din gestiune;
- Raport de statistici de vânzare: se realizeaza pe structura ierarhica a nomenclatorului de articole suma vânzarilor / livrarilor pe o perioada data, pe clase de clienti sau pe un client, facturate cu articole de stoc precizate sau valoric.

Toate rapoartele se editeaza pe ecran / la imprimanta, într-o perioada specificata prin: zi,luna,an, si / sau, dupa caz, pentru un nivel (gestiune, grupa, subgrupa, articol) indicat.


Manager XXI - SALARII

Caracteristici:
- Introducere centralizata a persoanelor pe o structura de departamente cu specificarea persoanelor aflate în întretinere;
- Preluarea datelor din luna anterioara;
- Calculul salariilor în variantele: brut->net si net->brut;
- Calculul concediilor medicale cu procent de ajustare cu inflatia a sumelor;
- Actualizarea lunara a datelor pentru fisele fiscale;
- Generare automata a notelor contabile de salarii cu analitice pentru toate tipurile de cheltuieli si datorii catre terti;
- Evidenta si calcul contributii personale si ale firmei, pentru angajati cu norma întreaga si angajati cu timp partial de lucru, conform legislatiei în vigoare;
- Actualizarea parametrilor de calcul al contributiilor: CAS, somaj, sanatate, diverse alte taxe, grilele de impozitare lunare si anuale, precum si deducerea personala de baza, salariile minim si mediu brut.

Dupa introducerea (o singura data) a persoanelor (angajati / colaboratori) si calculul salariilor / veniturilor lunare se pot lista situatiile:
- State de avans si lichidare pentru angajati si colaboratori pe departamente si centralizatoare la nivel de firma;
- Fluturasi la nivel de departamente;
- Situatie concedii medicale;
- Declaratie CAS (Anexele 1 si 2 + predare în format electronic);
- Declaratie somaj (Anexele 1 si 2 + predare în format electronic);
- Fisele fiscale (FF1, FF2, borderou anual + predare în format electronic).

Configuratii calculatoare:

I) Statie

A)Configuratie minima : Pentium II 600 Mhz, 64 Mb RAM
B)Configuratie recomandata : Pentium III 1000 Mhz,128 Mb RAM

II) Server

A)Configuratie minima : Pentium III 1500 Mhz, 256 Mb RAM
B)Configuratie recomandata : Pentium IV 2000 Mhz, 512 Mb RAM

Pentru o aplicatie monopost se reunesc cerintele pentru statie si server. Configuratiile se stabilesc în functie de tipul aplicatiei (monopost / retea) si de volumul de date estimat a fi prelucrat într-un exercitiu financiar.
ERP - Manager XXI | CRM - Productie publicitara | Portofoliu | Preturi

  PRIMA PAGINA  |  PROFILUL COMPANIEI  |  PRODUSE   |  NOUTATI  |  CONTACT Copyright © 2014, CONSYS